Comunicat oficial. Mundial de pàdel de menors 2019

Davant el *sorpredente escrit publicat en el matí de hui per la pàgina web oficial de la Federació Espanyola de Pàdel sota el titular «Possible nul·litat del mundial de pàdel de menors 2019», des de la Federació de pàdel de la Comunitat Valenciana i *OK Pàdel com a organitzadors del XII Júnior *Padel *World *Championships, volem fer les següents puntualitzacions:

En primer lloc, fer una anomenada a la calma i la serenitat cap a tots els jugadors inscrits i les seues famílies. Des del moment en el qual la Federació Internacional de Pàdel (*FIP) va concedir a la nostra federació i al club castellonenc l’organització de l’esdeveniment, hem treballat, permanentment dins dels paràmetres que estipula la legislació en vigor.

En segon lloc, desitgem que la *FIP es manifeste al més prompte possible davant els escrits suposadament enviats per les federacions nacionals del Canadà, República Dominicana, el Senegal i Suècia.

Tercer, sorprén de manera especial que la Federació Espanyola de Pàdel parle de «fals mundial» quan aquest organisme, en el seu moment, va autoritzar la Federació de Pàdel de la Comunitat Valenciana, a sol·licitar l’organització d’aquest Campionat del món (per a un fals mundial?).

Quart, les assegurances per a aquest torneig estan contractats de forma absolutament legal.

Cinqué, el president de la Federació Espanyola de Pàdel, Alfredo *Garbisu, assumeix un paper de fals protagonista en aquest episodi ja que es tracta d’una competició de la *FIP, organitzada per *Padel CV i *Ok Pàdel en la qual la *FEP únicament va autoritzar la sol·licitud de l’organització. És per això que, sorprén, que el propi *Garbisu sol·licite una reunió d’urgència amb el Consell Superior d’Esports sense comptar ni amb els propietaris ni els organitzadors d’aquest Campionat del món.

Finalment, una vegada més, es demostra el poc interés de la Federació Espanyola de Pàdel, a ajudar al fet que els menors practiquen el nostre esport en pau més enllà de les seues guerres permanents.